Onsdag

Idag har vi onsdag i några timmar till. Jag är nu hemma har ätit och ska snart ta och sova. Men idag så har jag tränat en hel del =). Jag började med att åka och köra Grit cardio och sen direkt ett hotflx. Båda passen gick bara bra. Men oj vad trött jag va när klockan ringde. Jag kände bara snälla skjut mig nån. Sen blev det en massa jobb. Jag hade en del ut av mina olika terapiarbeten som jag hade att fixa. Som att beställa och fixa bland linsvätskorna. Det är ett evighetsarbete. 

Sen efter jobbet åkte jag till sats hötorget och körde samma utomhus runner strength som jag körde igår. Men idag så sprang vi vid östermalms ip. Eller det gick nån elljus slinga runt och i en skog. Gud vad jobbigt det va idag. För det gick upp och ner som i ett dragspel. Men det va både tufft, utmanande och roligt =). Jag valde samma tempo grupp som förra gången och det känns som att den passar mig bra. Jag va den näst snabbaste tjejen ut av min grupp i spurterna och den fjärde snabbaste ut av alla deltagare i min grupp. Så det kändes jätte kul. Haha sen så när vi sprang hem igenom den stora staden på dom trånga gatorna. Då lyckades jag springa på en lite papperskorg och höll samtidigt på att snubbla över två plast buskar som stod precis vid denna papperskorg. Men jag lyckades att hålla mig på fötterna. Men så typisk jag. Jag ramlar inte i skogen men jag ramlar nästan över en jäkla papperskorg. 

Men nu ska jag ta och sova. Men ha det såå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0