Pigg tjej

Haha not. Ååå vad jag längtar till landet och till att få sova sådär härligt gott som man bara gör där. Det är alldeles tyst och så mörkt. Inget som stör. Ja om inte den där jäkla fågeln får för sig att börja picka på huset igen. Men annars så är det inget som stör. 

Men ja jag är ju som sakt va ganska så trött. Jag började min dag sådär obehagligt okristligt tidigt. Med att stiga upp 05:15. Ja jag vet jag är galen ( men jag kan lova att jag sover gott om nätterna). Jag åkte då in till sats spårvagnshallarna och körde ett Grit cardio och sen ett hot FLX. Cardion va jobbig och flxen va varm. Typ som det ska va helt enkelt. Sen åkte jag till jobbet och krigade. Vid 15:00 kom Helena och förgyllde våran dag. Helt plötsligt så blev det bara sååå mycket roligare och jobba. Och det bästa ut av allt är att hon ska även komma i morgon och jobba i stället för Bertil. Och det absolut bästa ut av allt är att hon även ska komma nästa vecka och praktisera hos oss =). Haha jag och Bertil skrev ihop ett skämt sms till Helena att vi skulle hitta på lite olika slavarbetet till våran praktikant som tex att gå igenom dom jätte gamla pappers journalerna och strimla dom som är över 10 år gamla. Haha värsta evighetsarbetet och känns lite som sista anhalten. Att när dom inte ens finns med bland dom där gamla journalerna finns dom verkligen inte mer. 

Sen så vid 18:00 fick jag åka hem. Eller nja jag åkte väl inte riktigt hem utom jag åkte till sats hötorget och sprang med en sådär löpargrupp. Det va mycket roligt idag. Men jag tror att jag till nästa gång ska se om jag inte kan försöka och va med i en grupp som springer lite snabbare. För idag sprang jag med samma grupp som förra gången och det är med dom som springer milen på mellan 52 och 58 min och då har man en tid på 5 min/ km i själva intervallerna. Och jag ska se hur nästa grupp är. Är det på tok för jätte snabbt ja då är det ingen mening för det är ju som sakt va inte kul att komma inflåsandes sist. Men det ska ju samtidigt va en utmaning och det kommer det nog att bli. Men ja vi får se. 

I morgon ska jag jobba till sju i stället för Bertil. Men innan det så blir det lite träning =). Men nu ska törnrosa sova så ha det såå bäst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0