Puma

Nu idag så har jag äntligen fått min nya löparjacka och jag hämtade ut den direkt och jag är än så länge såååå nöjd. Jag ska prova den i morgon och hoppas på att förbli lika nöjd. Den är så snygg och så lätt och tunn som jag ville att den skulle vara. Den är mer bara som ett skal och det bästa ut av allt är alla dessa reflexer. 

Men idag så började jag min morgon sådär okristligt och obehagligt tidigt. Kl ringde 05:00. Det va dax att börja dagen med att köra ett cykel pass på sats zenit. Passet gick bra. Det va ett nytt upplägg och det va galet jobbigt. Det va mycket berg och tuffa intervaller. Sen körde jag lite egen träning som bestod ut av marklyft, rodd, axelpress och ketterbells knäböj. 

Sen har jag såklart arbetat idag oxå. Det va mycket att göra och dagen gick jätte fort. Det va mycket folk mellan 18-19 oxå. Sista kunden gick typ 19:00 och då gick jag efter med nyckeln. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att bara tagit det lugnt. 

Så här ser jackan ut när det är ljust


Och såhär ser den ut när jag släcker ner och tar kort med blixt. Då kommer alla reflexer fram =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0