Rökärr

Nu är jag på landet. Eller jag har vart här ett tag nu. Vi har ätit en massa god mat. Det blev både lax, ägg, räkor, sallad skaldjurspaj och en massa mer. Det va så att magen stod ut åt alla håll och kanter när man hade gått lös och frossat klart. Sen har vi vart ute och gått en sväng runt här på grusvägarna. Men i morgon ska jag ut och springa. Jag är sååå peppad. 

Men nu blir det att dricka en massa vatten och ta det lugnt och bara chilla. Jag känner mig ju ganska så trött. Både efter bilkörningen och för att man alltid är så jäkla trött här ute på landet. Det är som att man har tiden att verkligen känna efter hur trött man verkligen är. För hemma i vardagen så hinner man inte riktigt känna efter utom man bara kör på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0