Sovmorgon

Jag började faxist tro det eller ej min torsdag med att ta sovmorgon till kl:07:30. Men innan det så va jag tvungen att googla på både sovmorgon och vila för att veta hur man gör ;). Jag kände att det va precis vad min kropp behövde idag. Det va så skönt att få sova lite. Och efter många dagars träning iform av både Gritpass och löpträningspass. Men det är ju bara sååååå kul =). Men jag avlutade i alla fall dagen med att köra ett bodybalance pass på sats Haninge. Varje gånge jag kör det passet så känner jag bara hur mycket jag älskar det passet och att jag verkligen borde köra det så mycket oftare än vad jag gör. Det va så länge sen som jag körde det och det va så skönt. 

Men nu är jag hemma helt avslappnad och ihop balanserad. Redo för att sova och för att i morgon köra ett Grit strength pass =). 

Och i morgon har vi äntligen fredag. Jag jobbar i och försig till 19 och på lördag men det är ändå fredag och fredag är så mycket bättre än alla andra vardagar =). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0