Början på dagen

Så nu går vi igenom checklistan. Klockan ringde 04:30 i morse check på den. 
Jag lyckades inte tvinga mig själv upp fören 04:39 check på den. 
Jag gick inte bara upp okristligt obehagligt tidigt jag va oxå på gymmet sådär obehagligt och okristligt tidigt. Check på den. 
Träningen va avklarad innan kl 07:00 på morgonen. Check
Ny duschad, sminkad och glasögonen är på. Check. 
Jag är nu redo för att åka in till stan och för att ta sen blå linjen in till Stadshagen. 

Jag tänkte att om jag ska hinna träna nånting idag så fick det bli på morgonen för på kvällen idag ska vi gå ut och äta. Och då blir det inte så mycket mer träning än att föra armen till munnen. 

Men jag fick till ett bra allsidigt pass på gymmet där jag jobbade med fria vikter och med skivstång. Jag jobbade stora muskler och blev både svettig och fick upp en del puls. 
Körde följande övningar med så liten vila som möjligt mellan bytena. Squat med skivstång 10 reps ökade på vikten efter varannat set. Varvade varannat set med pull ups 10 st och chins 10 st, axelpress med en 12 kilos ketterbells 10/arm avslutade med 10 armhävningar på tårna. Detta körde jag och ökade på vikten på squaten tills det va dax att gå och duscha. 

Men ja nu är jag som sagt ca på g in till den stora staden och in till synsams huvudkontor. Ska bli en rolig, spännande och intressant dag idag. 

Det låg strössel överallt på busshållplats och på nått sätt så blev jag sjukt sugen på mjukglass. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0