Bra början

Idag blev det en mycket bra början på dagen. Jag började på gymmet med att köra ett Cross training pass och sen efter det blev det att köra ett Grit strength pass. Det va ett tag sen som jag körde det så det va kul att köra det igen. Se blev det att gå hem och byta om. Det va kanonväder ute. Lite kallt men annars helt fantastiskt. Sö blev att va ute och gå en lång promenix. 

Men som sagt va efter jul och nyår. Ja då blir det att ta nya tag. Både när det kommer till träningen, maten och vinet. Haha har blivit lite för mycket av det goda på senaste tiden. Men det blir ju lätt så när det är jul och nyår och en massa fika och drinkkvällar där emellan. Men jag tror att man ibland behöver unna sig lite för att sen ta nya tag och sätta upp nya mål. Mitt mål nästa år inom löpningen blir att springa ett halvmaraton på 21km. Vilket är ett bra rimligt och inte på nått sätt ett omöjligt mål. Eftersom jag redan har sprungit den sträckan en gång. Ska bara kolla upp vilka lopp som det finns att välja bland. 

Men snart blir det middag och den att gå över till Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0