Bra lördag

Dagen har bara vart en sån där toppen bra dag och det känns som att den bara kommer att bli bättre. Jag började med att köra ett crosstraining pass på sats Haninge för grymmaste Mikaela. Idag så hade hon gjort om lite första blocket. Vi börjat alltid med att köra en utmaning innan vi går på varven. Idag skulle vi göra 45 knäböj+axelpress med skivstång jag hade 20 kilo på min stång. Det blev både jobbigt och tungt. Sen skulle vi göra 35 raka marklyft, 25 utfall med stång och 15 båten rotation med viktplatta. Vi hade 12 min att hinna med så många varv som möjligt. Jag hann med två hela och börja på mitt tredje. Sen gick vi på varven.

Efter detta så blev det att gå hem, byta om och att ge mig ut och springa. Det va kanon härligt spring väder. Helt fantastiskt. Jag sprang i skogen och det va helt underbart. Känslorna va många och det va bara bra känslor och lite jobbigt i benen såklart. Men det är som det ska vara. Men det ger mer energi än vad det tar att springa i skogen. Jag älskar det och det är när jag kan springa i skogen som jag verkligen förstår varför jag älskar att springa så mycket som jag gör. Blev att springa en mil i skogen och sen blev det en grusväg och sen lite asfalt på vägen hem. Men för att bo i förortsbetongen så är det ändå bra gjort att springa en mil i skogen på stigar och grus. Helt fantastiskt. Okej haha nu måste jag lugna ner mig och komma ner på jorden. Märks att det va ett tag sen som jag både va ledig, såg solen och kunde springa i skogen. 

Sen har jag slagit in mina redan köpta julklappar. Så skönt att ha det gjort. Nu kan julen få komma för nu är jag redo. Sen har jag vart ner till Ica och fixat lite småsaker. Sen blev det att göra sig i ordning för i kväll ska jag ut och dricka ett eller två glas vin med lite vänner. Ska bli så trevligt. 

Ha det så bäst 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0