Checklistan

Så va det det här med den där check listan igen. 
Klockan ringde 04:30 i morse. Check
Innan kl hade slagit 06:45 hade jag tränat klart. Check 
Nu är jag på g till Stadshagen igen för en halvdags kurs uppe på synsam. Check
Jag va halvt död igår när jag kom hem. Check. 

Ja men so far so good. Gårdagen hade mycket att bjuda på. Det va en del väntan, nervositet och en massa trevliga möten. Jag träffade även på en tjej som va säljare på safilo förut som nu jobbade i en butik nere i Göteborg. Jätte kul att träffa henne igen. Jag tyckte att jag kände igen henne men ja man vet ju aldrig från vart. Alla jobbar ju på synsam så det är inte konstigt att man känner igen folk. 

Men sen hade vi lite olika grupparbeten och diskussioner. Det är alltid intressant att diskutera om olika ämnen i grupp. Både för att man får höra andras syn på saker och ting och för att man får säga sina egna saker och om sin syn. Sen blev det hade vi lite dötid innan middagen så jag fick agera guide. Dom ville till NK. Så ja jag fick agera guide och visa vägen ditt. Tur att vi va med centralen så att jag hittade utan problem. 

Men sen vid middagen så kände jag mig bara så trött och jag kan säga att det va jag absolut inte ensam om. Alla satt och gäspade stort. Så när jag kom hem igår så blev det bums i säng för att orka upp i morse. 

Men på gymmet i dag så fick jag till ett bra pass. Där jag körde på med ett bra tempo mellan övningarna och bytterna för att hinna med så mycket som möjligt. Jag började med att jobba med en ketterbells på 20 kilo.
Squat 12 st
swing 12st 
Axeldag 12 st X 4.

Sen gick jag över till att jobba med en stång.
thrusters 10 st
clean and press 10 st
bara press 10 X 4 
började med bara stång på 20 kilo. Ökade sen med 2,5 på varje sida på andra, 2,5 + 1,5 på tredje och avslutande set hade jag 5 kilo på varje sida. Sen gick jag över till att köra bulgariska utfall 12 st på varje ben med en 12 kilos ketterbells i varje hand och sen triceps press med 10 kilos viktplatta i händerna X 3. Sen avslutade jag passet med att köra lite core övningar. 

Men nu ska det bli skönt att få komma in till synsam och få äta lite frukost. Jag är som vanligt hungrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0