En bra start

Att börja morgonen med att springa en runda i ett snöigt, vintrigt och lite små friskt Haninge. Är en mycket bra start på dagen. Men det märks att det va ett tag sen som jag sprang när det va minusgrader ute. Det va kallt och lite små jobbigt i börja. Men sen när man fick upp värmen så blev det bara då friskt och skönt. Skönt att komma ut och röra lite på sig direkt på morgonen. Skönt att ha det gjort. Men nu är jag bara sååå hungrig. Har typ svept två stora glas med vatten. Men det hjälpte knappt. Så nu sitter jag på bussen och riktigt längtar efter min morgon gröt. 

Men snart är det helg och det ska bara bli så skönt att få vara lite ledig. Att helgen har en hel del roligt att bjuda på. Gör ju bara helgen ännu bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0