Julvaka

Jag vet inte riktigt vart du hade din julvaka och uppesittarkväll. Men troligtvis så som andra normala människor så firades den med familjen, nära och kära eller framför tvn till Bingolotto. Själv så hade jag min på synsam. Jag hade nämligen en heldag på jobbet idag. Jag började kl:09:00 och slutade 20:00. Och ja jag åt både frukost, lunch och middag på jobbet. Härligt. Det va extremt lugnt idag. Ja i alla fall inne hos oss men i centrum va det krig. Det va typ djurens lag som gällde. Det va typ helt galet. Jag gick en snabb promenix i centrum på lunchen men gick ganska så snabbt tillbaka till jobbet och till lunch rummet igen. Men för min del så va det skönt att det va lugnt för jag har hunnit med en hel del olika terapiarbete. Som att förbereda inför kommande kampanj som vi ska ha på jobbet. Jag har fixat och förberett det mesta. Så det va skönt att få det gjort. 

Men annars har det vart väldigt lugnt. Innan jobbet va jag ner till gymmet och körde lite allt möjligt. Men fokus låg på marklyft. Och det kändes riktigt bra. Körde flera rep på 75 kilo och det kändes bra. Tungt men bra. Sen körde jag en massa andra övningar med fokus på rygg, ben, axlar och triceps. 

Sen avslutade jag dagen med att gå hem från gudö. Det är ca 5 km och det va riktig skönt att få lite friskluft. Känner att det va ett tag sen som jag fick komma ut och andas lite friskluft och framför allt va ute och gå en promenix i den friska luften. Men nu känner jag mig ganska så trött så ska nog ta och sova typ nu. Men ha det såå bäst. I morgon är det jul och den ska som vanligt firas nere i Ösmo med min familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0