Ledig

Ååååå idag är jag ledig och det är ju bara såååå jäkla skönt. Vad har jag gjort då jo jag va uppe lite sådär obehagligt okristligt tidigt. Och varför då kan man ju fråga sig. Och ja vad ska man säga. Nej men jag känner att jag är ledig så pass få dagar och då vill jag verkligen ta vara på dagen. Jag har hunnit med en hel del. Jag har fixat här hemma rensat och slängt en massa. Sååå skönt. Men det finns ju såklart med som man kan rensa bort och slänga. Men man får ta en sak i taget. Sen så blev det att ge sig ut och springa. Det va bara sååå jäkla härligt skönt. Solen sken och stod högt på himlen. Eller den va i alla fall där nånstans. Det va ljust och det regnade inte. Så det blev att springa en runda i skogen. Det va bara såå fantastiskt skönt. Men såklart även jobbigt. Det va ju några dagar sen som jag sprang och det känns. 

Sen har jag vart ner till Ica och handlat en massa mat. Så härligt att ha ett uppfyllt kylskåp. Jag älskar det. Sen blir det att gå ner till gymmet och träna. Helt enkelt en bra ledig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0