Lördag morgon

Jag är uppe med tuppen och frukosten är intagen. Jag är redo för dagen. Just nu så lyssnar jag på ring så spelar vi och sitter och myser under en filt. Men det har jag ju inte tid till att göra hela dagen inte. Nej nej. Jag ska ta och knata ner till gymet för att börja min morgon där. Jag ska ta och köra ett Crosstraining pass. Det är nytt tema på början ut av passet så ska bli spännande att få prova på det. 
 
Sen igår så fick vi reda på en jätte rolig sak. Vi har ju känt att det har gått ganska så bra i Tyresö under ett tag och speciellt under dom här senaste veckorna. Det visade sig att vi hade rätt. Det har gått bra och vi har till och med nått och gått över våra mål. Så vi får en liten bonus i lönekuvertet till nästa lön. Det är ju inte helt fel. Alltid kul när det går bra och att det uppmärksammas och att man faxist får nått extra för det jobb som man gör. 
 
Helgen kommer att bjuda lite på det ena och det andra. Det blir både glögg och pepparkaksbak. Eller kanske lite mer pepparkakshusbak. Eller nej köpa färdigt på Ica och att sen dekorera detta hus med nonstop och allt sånt. Ja om inte jag hinner äta upp alla nonstop innan ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0