Promenix i solen

Idag så började jag min morgon sådär okristligt obehagligt tidigt med att springa en mil. Men oj det va bara sååå skönt. Det va precis vad Jah behövde. Det va nån minusgrad, vindstilla och bara så uppfriskande och härligt ute. Sen har jag även vart ute och gått en promenix och det va så fint och fantastiskt. Solen sken, det va lite små kallt och frisk i luften. Det va dock lite halt på vissa ställen men annars va det helt perfekt. 

Men nu är jag på g in till den stora staden för att gå på julbord med jobbet. Eller vi har bestämt att vi inte ska gå på julbord utom mer ut och äta. Så vi har bestämt en resturang vid Odenplan som vi ska gå på. Gröna linjen. Perfekt. Det ska bara bli sååå gott. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0