Spa

Igår va jag hemma hos Elin på hemma ska. Eller det va Malin som hade bjudit in mig och det hon som hade hand om det men det va Elin vi va hemma hos. Men det va en tjej som säljer Mary kay produkter som va där och presenterade lite olika produkter och i dag va temat hemma spa. Jag kan säga som så att mina fötter har nog aldrig vart så mjuka och Lena som dom är nu. Dom har fått sitta i fotbad och fått bli både peelade och filad. Det är nästan så att man inte river sig på alla förhårdnader. Men det va både mysigt och väldigt trevligt igår. 

Idag så började jag min dag på gymmet. Blev att köra back squat, armhövningar, chins, pull ups, militärpress med ketterbells, axelpress med hantlar, rodd, raka marklyft och en till övning för ryggen. Sen avslutade jag med lite core. Sen åkte jag till jobbet och krigade. Det va lugnt och tråkigt. Va uppe på bolaget på lunchen och köpte några julöl. Det va okej på bolaget. Men på vägen upp. Fy fan. Det va så mycket folk och alla va helt galna. Vissa sprang omkring och andra stod bara stilla och blockerade. Nej fy fan. I morgon så går jag nog inte ut på lunchen. 

Sen åkte jag ner till stallet och red för sista gången för sen här terminen. Vi fick välja hästar och jag kunde ville såklart ha Iran. Men det va en annan tjej som oxå ville ha honom som inte ha ridit honom förutom så då tyckte jag att hon kunde få rida honom. Så tog jag marvel. Det gick jätte bra. Han kändes fin redan i från starten. Mjuk och följsam. Inte alls så stel som han kan kännas i bland så ja det va verkligen super kul. 

Men nu är jag sjukt trött. Så blir bums i säng så att man orkat upp i morgon. Blir träning innan jobbet för ja jag ska ha julvaka i morgon på jobbet. Jobbar till kl:20:00 så blir till att äta både frukost, lunch och middag på jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0