Bodypump

Efter att ha kört en rykande färsk, tung och jobbig bodypump. Va det grymt skönt att få komma hem och få äta =). Det blev typ att gå lös i kylskåpet ;). Nu ska jag få va ledig i några dagar så det ska bli sjukt skönt. Jag ska va ledig i morgon bara för att jag jobbade förra lördagen och så ska jag va ledig på måndag för att jag ska ta ut min semester som jag har. Det ska bli så skönt att få va ledig i fyra hela dagar =). Men samtidigt så vet jag ju att det kommer att gå så sjukt fort. 

Men jag ska försöka och ta lite sovmorgon och inte tvinga mig upp sådär obehagligt tidigt. Och sen ska jag ta tag i min lägenhet oxå. Det ser ut som att en bomb har slagit ner. Jag förstår inte hur det kan bli sååå otroligt stökigt när jag knappt är hemma. Det är som att jag har ett litet troll som går runt och stökar ner när jag inte är hemma. Så ja lägenheten ska få sig en omgång. 

Men nu blir det att kolla lite på tv och sen dö i sängen. 

Men ha det sååå bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0