Chiagröt

Lycka är att komma hem och se att ett paket från sportamore har kommit. Men jag lyckades stilla mitt sinne att likt en panter kasta mig över paketet och slänga mig in i köket. Leta rätt på saxen och klippa upp med stor iver och lika stor spänning. Och så direkt ta på mig dom och ställa mig framför spegen och spegla mig behov. Jag kom nämligen hem från träningen lagom svettig och go. Och kända bara att nej stilla ditt behov och gå och duscha första. Nu har jag ätit och sitter och myser i mina nya sjukt snygga taijts. Jag är bara sååå sjukt nöjd. 

Nu sitter jag och äter chiagröt. Jag förberede den igår så att jag skulle va klar till idag. I den har jag haft 2 msk chiafrö 1,5 dl kokosmjölk 1 paket saffran och så lite vaniljpulver. På har jag sen hallon och lite nötter. Super gott =) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0