Det finns hopp

Att bussen i morse va sen gjorde mig absolut ingenting. Det va helt underbart att få stå där och vänta i solen. Det kändes som att det finns hopp. Hopp om ljusare tiden. Hopp om vår och om sommar. Jag kunde bara stå där i min vinterjacka och bara njuta av solen strålar som lös på min vinter trötta och bleka hud. Kände mig ovanligt glad och pigg när jag sen kom till jobbet :). Helt underbart. 

Förutom att stå i solen och mysa så började jag dagen med att köra ett cykel pass på 45 min och sen körde jag lite egen träning med 5 olika övningar 20 reps av varje övning och 3 varv. Det va högt tempo och ingen vila mellan övningar utom när den ena va klar så gick jag direkt på den andra. Vilket resulterade i ett bra tempo med puls och mjölksyra. Dom olika övningarna som jag gjorde va marklyft, rodd, kettlebells höft sving, kettlebells knäböj med lyft och sista övningen höll jag i ett par hantlar med händer och fötter på golvet gjorde en triceps armhävning och sen ett drag med höger. Gjorde en till armhävning och sen ett drag med vänster arm. Bra övningar som aktiverar många muskler. 

Men nu blir det inte så mycket mer än att dö i soffan. Men ha det såå bäst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0