Ledig dag

Idag har jag haft en ledig dag på två plan. Ett från jobbet vilket har vart jätte skönt. Sen har jagat ledig från träningen oxå vilket hat både vart ofrivilligt och tråkigt. Men jag kände igår att jag har fått lite ont i höger höft. Och i dag va det ju inte bättre och kände attnej att köra nått mördar tungt pass är det inte läge för. Och kände att nej det kan nog vara bra med en ofrivillig vill dag. Så japp jag har bara tagit det sådär tråkigt lugnt och skönt. Jag har läst kollat på os och kollat på andra hobbit filmen. 

Men snart ska jag i alla fall få åka ner till stallet. Det ska bli skönt i alla fall att få komma ner till stallet och rida lite. 

Men i morgon hoppas jag på att min höft mår bättre så att jag kan köra ett cykelpass=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0