ledig dag

idag är jag ledig vilket är så skönt. jag va ganska så trött igår. så somnadeen stund på soffan innan jag gick och la mig. det är ju bara sååå skönt att somna lite i soffan. att bara få ligga där lyssna på tv:n ljud och bara känna att jag behöver inte kolla utom bara blunda och lyssna och sen så somna lite innan man går och lägger sig helt i sängen.
men ja jag är ju då ledig idag. skönt. jag började med att åka och träna. härligt. jag började med att köra ett runner strength på sats medis kl: 09:00. efter det körde jag ett Grit Strength pass oxå på medis lika bra att köra båda efter som jag redan är där ;). båda passen gick så bra så. Griten va lika jobbig som den ska vara. jag kände mig pigg och stark så körde på med 10 kilo på varje sida och körde bara på det. 
 
min granne som jag hade va en tjej som det va första gången som hon körde. så jag rekomenderade lite vikter och sa att det är bättre att börja tungt och sen plocka av. hon krigade på riktigt bra innan hon började och plocka av lite vikt. men hade ändå 5 kilo på varje sida och det tycker jag är bra för att va första gången :). efter passet så pratade jag lite mer med henne och då sa hon att gud vad stark du är. då sträcker man lite extra på sig. tackar så mycket för komplimanen och säger samtidigt att ja men jag har ju gått på det här passet ganska så länge oxå.
 
sen blev det att åka vidare till nästa sats och köra ett Speed 'n' Sports. hur klarar man då av att träna det efter tat ha kört både runner strength och ett grit pass innan. jo för att jag laddade upp med en banan, mycket jädrar anamma, vilja och för att det här passet är bara så sjukt kul. man tänker knappt på att man tränar för att dte är så kul. det är ett pass som passar mig som tycker om fart och fläckt med egen kroppsvikt =).
 
men efter detta pass så känner jag mig ganska så trött. så då blir det att åka hem äta nått rejält och bara ta det lugnt. jag har fixat lite matlådor till nästa vecka. det blir kyckling med sallad och mig keso-fetaost-basilika röra till. mums. till middag blir det redan en favorit i repris. nämligen det som jag åt igår. kyckling och en massa rostade rotfrukter =).
 
men nu ska jag börja kolla lite på nån film tror jag innan jag ska börja göra iordning min middag 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0