Ledig söndag

Jag började min söndag med att inte alls gå upp sådär obehagligt tidigt. Utom det blev en välbehövlig sovmorgon. Det va skönt att få sova ut och att få vakna utvilad ut av mig själv. Pigg och glad tog jag mig sen till sats Telefonplan för att köra ett speed 'n' Sports pass. Det är ett pass med mycket fart, fläkt, puls och svett. Det gick kanon bra och kändes mycket bra. 

Men nu är jag hemma äter chaigröt med hallon och nötter till det har jag oxå en smoothie med hallon, blåbär, mango och hampa protein. Mums. Jag kollar även  hockeyn men det går ju inte så bra. Så det är ju tråkigt :(. Men canada är ju helt klart det bättre laget. 

Mer idag ska jag iväg och köra ett bodycombat pass och ett bodybalance pass innan det blir att dö i soffan. Ska fixa mat till nästa vecka och bara ta det lugnt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0