Mat

Jag säger bara ordet mat. Nu är det att gå lös i köket. Tur att jag hade förberett det mesta innan. Jag hade redan igår blötlagt mina chiafrön i mandelmjölk så att dom va klara när jag kom hem. Panik hungrig. Till mina chia frön blir det hallon och nötter mums. 

Jag började min morgon sådär obehagligt tidigt. Det här med att gå upp tidigt på morgon kvist måste va hades påhitt. Det va i alla fall precis lika mörkt som i hans mörka underjordiska mörker. Men jag kom upp och ut och in till sats spårvagnshallarna för att köra ett Grit cardio och sen ett Hot FLX pass. På Cardio passet va det en ny releas Grit Cardio nummer 5. Det va jobbigt, svettigt och bara sådär mjölksyra härligt. Känner redan träningsvärken i rumpan komma krypandes. Men jag tror att jag får ge det några gånger för att komma in i det ordentligt. För det va en hel del nya övningar med konstiga namn. Om jag hörde helt rätt så va det nån övning som hette nått med Björn. Typ bear nånting. Den va jobbig och som många andra övningar. 

Sen blev det att åka till jobbet och kriga. Det gick mycket bra och det va lagom mycket att göra. Det har blivit lite ommöblering för Bertil behövde gå tidigare i morgon. Så jag ska jobba till 19 i morgon så tar han min 19 kväll på tisdag. 

Efter jobbet blev det att åka till sats Liljeholmen och köra ett runner strength pass. Det va sådär super kul som det passet är =). 
Men ja nu äter jag min gröt och njuter av att få äta. Kollar samtidigt på en dokumentär på ettan om träning och elitsatsning. Sen blir det att sova. Och jag känner redan nu att jag kommer att sova som en stock. 

Men ha det sååå bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0