Min middag

Idag har jag jobbat med Helena och Ingrid. Det va inte överdrivet mycket och göra men inte hel dött eller. Utom det rullade på och vi hade kunder inne ända till halv fem. Det brukar annars typ dö efter klockan tre. 

Sen vid fem fick vi åka hem och jag har ätit en sån otroligt god middag som jag inte har gjort själv tidigare. Men som jag fick ett infall och bara bestämde mig för att nej nu jäklar ska jag ta tag i detta och göra det till middag =)

Det som jag gjorde till middag va kyckling och rostade rotfrukter i ugn. Till det hade jag min egen keso, fetaost röra. 

Kycklingen stekte jag bara som vanligt. Och rotfrukterna som jag hade va morötter, palsternacka, rödlök, broccoli, rödkål, rotselleri och kålrot. Jag oljade in en ugn och hackade och skar alla rotfrukter la dom sen på plåten hällde på havssalt och ställde sen in dom i ugnen på 225 grader i mitten i 30 min. Min röra består ut av en hel halv burk keso haha ja eller typ 2,5 dl keso en fetaost och en kruka basilika. Sen mixar jag det bara och sen är det klart. 

Det blev super duper gott. Och jag njöt av varje tugga och kommer absolut att äta det igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0