Morgon träning

Morgon träningen avklarad är avklarad. Det blev inte bara att köra ett pass inte två eller utom tre pass =). Och för er som inte vet vad Cross training är så är det när man har en massa olika stationer som man går runt emellan och gör en massa olika övningar. Super roligt och grymt jobbigt. Sen blev det en core klass den är bara på 30 min crossen är på 55 min ;). Core klassen är som det låter en klass med fokus på coren. Så en massa olika mag och rygg övningar. Avslutade jag allt med att köra ett energi pass. Det är som ett aerobics pass mycket hopp och stuts super roligt. 

Sen fick det räcka med träning. Eller inte riktigt efter att ha duschat, bytt om och ätit en chiagröt med hallon och nötter på som förövrigt blev jätte god. Typ bästa omgången hittills. Ska bara komma ihåg hur mycket av vad jag hade i. Så ska jag nu ihåg till sats Liljeholmen och va med på en filmning ;). Haha eller nja det är ju inte jag som ska filmas utom världens starkare och grymmaste Elin. Som ska filmas när hon kör ett bodybalance pass. Och hon behövde såklart deltagare till passet och det ville jag ju såklart gärna hjälpa till med. Jag älskar ju bodybalance. Och känner just nu att det är precis vad min kropp behöver just nu. Så efter morgon träningen ska det bli galen skönt att få balansera ihop den. Sträcka ut den och sen avslappna ihop den. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0