Träningsvärk

Oj jag hittade ett inlägg som jag skrev i onsdags men som jag tydligen glömde och publicera. Så gör det nu helt enkelt. 


Omg jag har hittat en muskel som har legat i dvala alldeles för länge. Jag hat sån träningsvärk i baksida lår efter att jag körde mina raka marklyft igår. Jag hade inte super tungt på stången men hade i alla fall 30 kilo och det verkar ha räkt för mina muskler och ben. Det är ju lite jobbigt när man ska sitta ner för då sitter jag rakt på mina ömmande baksida lår muskler. Haha jag har en känsla av att raka marklyft är nått som jag kommer att behöva göra flera gånger så att dom inte hamnar i en allt för lång dvala igen ;). 

Annars så har jag kört ett Grit cardio + hot FLX på morgonen det va lika jobbigt och varmt som det ska vara. Sen har jag kört ett runner strength efter jobbet. Men nu är jag sjukt trött så blir att sova. Till helgen så ska jag jobba och sen händer det en massa roligheter =). Kommer och bli roligt. 

Men nu till att ladda upp mina urladdade batterier igen. Ha det sååå bäst.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0