Trött

Känner mig just nu mest bara trött. Men det är kanske inte så konstigt. Det börjat och bli sent ;). Jag har gjort en del och nu när jag bara kan sitta ner och ga det lugnt så kommer tröttheten emot en som en käftsmäll. 

Men idag så började jag dagen med att köra ett Cross training pass. Det va precis så jobbigt som det ska vara. Idag så va det lite nya övningar så det va kul. Det är övning som jag direkt kännde att oj den måste jag verkligen göra flera gånger på gymmet. Det är en övning där man håller i en kettlebells med ena handen vilandes på axeln. Och så gör man ett knäböj och pressat sen upp armen. Ja såklart den armen som man har själva kettlebellen i. Den va både tung och lite knepig. 

Sen körde vi en övning som va sjukt jobbig. Vi skulle under 13 min hinna med att göra dom här övningarna: burpees, fällkniven, armhävning, jumping jacks och sen knäböj. Vi skulle börja med att göra 2 st av varje sen 4-6-8-10. När vi kom till 10 va det bara att räkna ner igen så då blev det 10-8-6-4-2 det va både roligt och väldigt jobbigt. 

Sen efter det här passet så tog jag en lång stretch och gick sen em stund på bandet. För jag hade nämligen bokat in mig på satscore som började ca 30 min efter att den här slutade. Haha och efter det passet så körde jag ett sats energi pass. Core passet är ett sånt pass som jag verkligen känner att man behöver och energi passet är er roligt och aerobics inspirerat pass. 

Sen fick det räcka och jag gick hem. Sen har jag vart på en sväng upp till länna gick in på Intersport. Men det va bara skräp där så gick snabbt ut. Sen gick jag in på rusta och köpte två filtar. För det va därför som jag åkte dit. Men nu blir det inte så mycket mer än att äta middag. Ååååå jag längtar redan Jag har förberett min cashewnötttskräm. Jag ska äta lax med grönsaker till och så min kräm. Mums. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0