Chill

Efter gårdagens nyårsafton och alla dess bravader så är det idag chill i soffan som gäller =) nu ska kroppenfå återhämta sig på bästa sätt. Det är mycket vatten och att bara ligga under min filt och mysa. Gårdagen va jätte rolig. Det bjöds på mycket roligt folk och mycket skratt. Tänkte att jag skulle berätta mer om det när jag kan bjuda på lite mer bilder. För jag måste ladda in dom på datorn först. 

Men kul ha de vi i alla fall. Jag sov sen hos Sara och vi kollade på både en och två ice age filmer innan jag åkte hem. Och sen har jag väl inte gjort så mycket mer än att tagit det lugnt. Kollat på tv och myst i soffan. Men i morgon blir det träning igen så då jäklar. 

Fyra galna nyårsfirande brudar =). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0