Familjemiddag

Idag blev det att äta middag hemma. Lena skulle nämligen hem till Ösmo och då passade även jag på att åka ner så fick vi lite tid med familjen. Pappa hade gjort sin egen hemma gjorda lasagne och åååå den är ju bara såå god så blev att ta både en och två vändor av den. Sen fick det inte plats med mer. Sen va jag där ett tag och vi pratade lite om allt möjligt. Innan jag åkte med Lena hem. 

Men innan blev det att träna. Jag körde först ett runner strength pass och efter det ett Grit strength. Det va en bra start på dagen och det va härligt att få upp pulsen och få bränna av två härliga pass. Efter dom två passen blev det att köra ett desto lugnare bodybalance pass. Så härligt att först så slita och ta i. Få mjölksyra i typ alla muskler för att sen balansera ihop hela kroppen igen. 

Men jag höll typ på att somna i slutet av passet. För då ligger man typ i 7-8 min i bara ren avslappning och blundar. Och så va instruktören tyst en liten stund tills han började och prata lite svagt igen. Och då kände jag att jag lixom rykte till lite. Som att jag vaknade till liv igen. Men det är så skönt att bara då ligga där och bara slappna av. 

Men nu blir det snart till och sova så att man orkar upp till i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0