Hälsa

Nu är jag hemma från föreläsningenoch fokus va träning, hälsa och detox. Det va super roligt och jätte intressant. Jag lärde mig absolut nått nytt och fick upp ögonen för nya saker och vad man ska äta och hur man ska behandla sin kropp. Jag försöker ju att tänka på vad jag äter och att äta så ren mat som möjligt. Både för att jag tränar en del och då vill man ju fyllda på kroppen med bra mat. Och för att jag vill må bra och det är ju oxå så att kroppen ska ju bryta ner maten och ta till vara på den och stoppar man i din en massa skit så mår man skit oxå. Det är inte bra för kroppen och få i sig en massa konstigheter den mår inte bra ut av det. Sen är inte jag nån exemplarisk levnadsmänniska. Jag äter dåliga saker oxå. 

Men det handlade mycket om aloe Vera och dess positiva inverkan för kroppen. Det fanns en massa olika bra produkter där som man kunde köpa. Och dom va typ lika bra som dom va dyra. Haha där kom den snåla Anna fram ;). Men det va en produkt som jag fastnade extra för som jag nog ska ta och googla lite extra om och kanske ta och köpa. Det va flaska där man ska dricka aloe vera 3 ml morgon och kväll. För att rena kroppen från gifter och massa skit. Och så skulle det hjälpa kroppen på en massa sätt jag kommer inte ihåg allt. Men den lät jätte bra och om det är nått som jag kommer och köpa så är det den. Men ja vi får se. 

Här är i alla fall lite bilder från kvällen

Vi fick en Skagen macka som va jätte god
En energi drink men hallon i 
En kokossmoothie med vanilj protein i
En hallon smoothie med vaniljs protein i

Här har vi den produkten som jag va lite intresserad av och så har jag kopierat det som står om den :)

Originalet. Stärker tarmslemhinnan och hjälper därmed kroppen att behålla sitt naturliga försvar. Förbättrar upptaget av vitaminer och antioxidanter från kosten samt motverkar för mycket magsyra. Påverkar även tarmens mikroflora, så att proteinupptaget underlättas. De goda egenskaperna kommer från mikroskopiska växtämnen som effektivt tas upp av kroppen och sedan samverkar. 
1000 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0