Ingen bra stark

Usch om det är så att resten ut av året blir som det startar. Så kommer det här att bli ett ur dåligt år. För starten har verkligen vart ur kass. Det blev inställd träning även idag :(. Så tråkigt och helt värdelöst. Hade verkligen velat träna idag. Men det går ju inte om man inte känner sig frisk. Det är bättre men inte helt bra. Jag kände att nej jag kan inte åka och träna när det är jobbigt att bara gå ner till Ica. Och sen känner jag mig lite orkeslös oxå bara för att jag har inte ätit så mycket mer än fil, yoghurt och havregurt. Är inte alls sugen på mat som måste tuggas. 

Men jag tycker nog att jag känner mig lite piggare nu än vad jag gjorde i morse. Och jag är mycket bättre än igår och i torsdags kväll. Men jag hatar och bara ligga helt sinnesslö i soffan och bara inte göra nånting. Har typ bara läst tidningar, böcker och kollat på vinterstudion på tv. Det suger. Sen har jag typ somnat och vaknat av fallande tidning på näsan. 

Det suger att bara ligga i soffan under min USA filt :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0