Ledig dag

Idag har jag vart ledig och det har bara vart såååå skönt. Jag va hemma hos Sara igår och kollade på film och kom inte hem fören vid 01:00 och då blev det bums i säng. Jag vaknade inte fören vid 9 och det va sååå skönt att få sova ut och vakna av sig själv och inte av nått elakt alarm som ringer. Men nu är det slut på det roliga och i morgon är det åter till jobbet som gäller. 

Men jag har hunnit med en hel del på min lediga dag. Jag har städat, dammsugit, gjort en massa matlådor och en sjukt god ungspannaka på mandelmjöl, havremjölk, ägg, lite salt, malen ingefära och sen hade jag på päron och äpple. Den blev så jäkla god. Så fick bita mig själv i handen för att inte kasta mig över plåten och äte upp hela pannkakan på stående fot ;). 

Efter allt sånt fix så blev det att åka till gymmet. Jag började med att springa 6 km på bandet. Lite som uppvärmning innan jag körde ett Grit strength pass och efter det ett ABSolution pass. Grit passet gick kalas bra. Jag kände mig stark och pigg så lassade på stången med 10 kilo varje sida. Och körde bara med den tunga stången. Helt otroligt. Jag kände mig bara sååå grym. Haha men vi får se om jag får gå ner i vikt till nästa gång. För jag känner mig absolut inte lika pigg och stark när jag kör det här passet på morgonen. 

Efter det blev det att åka hem äta lite och sen åka ner till stallet. Där nere fick jag rida på greven och det kändes som att det gick ganska så bra idag. Så det va kul. 

Men nu är jag hemma håller på och äter och ska gå och lägga mig se. 
Men ha det såå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0