Massa shopping

Min dag idag började med att klockan ringde 07:00. Haha men jag kan ju säga som så att jag gick inte upp fören vid 07:30. Då blev det istället att sätta lite fart med att klä på sig och att äta frukost. Sen gick jag ner till sats Haninge för att köra ett Cross training pass. Det är kul och köra det passet på morgonen för det är så mycket människor som man känner igen och som jag brukar stå och prata med innan. Det är bra oxå för vi är ganska så lika när det gäller våran träningsnivå oxå. Och det är bra. Så att inte nån är jätte svag och den andra är super stark. 

Efter mitt Cross training pass blev det att åka in till den stora staden och börja med att gå in på det första Stadiumet som jag kunde hitta kollade vad som fanns och sprang bokstavligen talat till sats Regeringsgatan för att köra ett bodycombat pass. Idag va det roligt för att jag känner att jag börjar och kunna passet och börja förstå vad dom olika orden betyder och står för. Jag kände mig inte alls så lost som jag gjorde dom första gångerna. Haha det va typ katastrof nu kände jag mig mer säker och det är alltid kul. För då kunde jag ta ut rörelserna och slagen mer. 

Efter passet blev det att besöka och springa in och ut igenom alla stadium butiker som jag kunde hitta. Jag fick nämligen presentkort i julklapp på just stadium. Det slutade med att jag kom hem med två linnen och ett par tajts rikare =). Lycka är att få shoppa och att det bara kostade 7 av mina egna kronor gör ju bara saken ännu bättre. 

Sen har jag ätit och ska nu göra mig i ordning för att sticka iväg på en väldigt så rolig sak som jag har blivit inbjuden till. Det har mer med hälsa och träning att göra än vin och drinkar. Så det känns jätte spännande och roligt =). Berättar mer om det sen när jag kommer hem. Och jag ska se om jag kan lyckas ta kort på mina nyinköpta kläder oxå. 

Men ha det såå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0