OMG

Haha jag säger bara OMG. Jag va på Ica maxi igår för att jag skulle slå två flugor i en smäll. Jag skulle både se om min bil behagade och starta och åka en liten tur med den så att den skulle bli varm. Men jag fick ju börja med att gräva fram den under den nya snön som hade kommit. Men som tur va så va det bara pulver snö. Bilen startade så snällt så på första försöket. Sen åkte jag en tur ner till vh och sen tillbaka och så behövde jag även handla lite mat. Så jag styrde helt enkelt bilen till Ica maxi. Jag brukar tycka att Ica maxi är ett bra allternativ ända till jag kommer in på Ica och möts av alla människor som är precis överallt och ingenstans. Jag får typ panik av att vara på Ica maxi. Just för att det är så mycket folk och det är bara en sån stressande miljö. Sen är jag ju typ aldrig på just maxi eller så jag hittar ju typ inte så bra eller. Utom känner mest bara att jag irrar omkring bland alla grönsaker för att hitta paprikan. 

Men så när jag va där och irrade omkring så hittade jag att dom hade tydligen börjat med att sälja träningskläder ( typ som alla andra butiker oxå gör ) så bland alla svarta byxor så hittade jag dom här och tyckte att ja men dom är ju lite roliga. Kan ju va kul att ha nånting annat än bara svart oxå. Även om jag tycker att svart är en väldigt bra färg ;). Jag kommer nog inte att använda dom dagligen och kanske inte på dom klasser som man vill smälta in lite och känna sig lite mer som en i gänget. Och inte komma in och sticka ut som en färgglad fyrverkeri pjäs från nyår ;). Men ett roligt inslag i min träningsgarderob. Det bästa ut av allt va nog priset. För dom kostade bara 179kr. Det är ju rena rama fyndpriset. Ja i alla fall om man gämför med vad ett par Nike byxor kostar. För hade dom där byxorna haft en liten Nike logga så hade dom legat på 699kr. Haha fast då hade jag aldrig köpt dom. 

Men ja det blir nog att ha dom på cykelpasset på tisdag =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0