Söndag

Idag har jag började jag min morgon med att klockan ringde 07:00. Jag somnade såklart om och vaknade upp 07:20. Okej nu är det verkligen dax att stiga upp om jag ska hinna med min träning. Så ja jag gick upp klädde på mig träningskläderna, åt frukost och åkte sen in till stan. Jag började med att köra ett runner strength. Och sen efter det blev det att köra ett Grit strength pass. Båda passet gick kalas bra. Jag kände mig lite små trött i början ut av passet men vaknade snabbt till liv. Och när det va dax för griten så kände jag mig pigg och stark. 

Efter det passet blev det att vila en liten stund åka till nästa sats center och köra ett speed n Sports pass. Det är det passet som har som en liten repstege på golvet. Det är ett så otroligt roligt pass. Det är mycket kondition och att man ska va snabb i fötterna. 

Sen kände jag mig ganska så mör och färdig tränad i kroppen. Åkte hem duschade och ät lite snabbt innan mina föräldrar kom hem till mig för att hämta min gamla säng, min cykel och byta batteri på min bil. Det blev ett snabbt hej och hej då. 

Nu blir det att ta det lugnt en liten stund innan jag ska äta lite middag och sen åka ner till nynäs för att kolla på film och äta lite gott hemma hos Sara. Det ska bli trevligt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0