Trött

Trött, tröttare, tröttast. Just nu känns det som att om trötter i Snövit behövde ett mänskligt ansikte utåt och inte en seriefigur så skulle dom kunna använda mitt. Jag känner mig bara så galet trött. Kroppen spricker efter att få lägga sig i sängen. Och jag ska göra det så fort jag har skrivit klart det här inlägget. Haha och det blir inget långt inlägg idag det kan jag lova ;). 

Dagen idag har bestått ut av träning i form av Grit cardio. Bastu träning i form av hot flex och sen en massa arbete inna jag åkte till sats för lite mer träning. Då blev det att köra runner strength. När jag kom hem blev det att tömma kylen på mat för jag va så galet sjukt hungrig ;) 

Men oj nu ska jag ta och sova innan jag somnar sittandes med fingrarna på paddan ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0