Grit cardio

Jag har under mina 4 veckors semester hållt igång med träningen bra och tränat nånting nästan varje dag. Undantag för vissa vilodagar. Men jag har absolut inte bara haft den horisontala läget och ätit praliner. Men på något mystiskt vis så har jag under dessa 4 veckor lyckats undvika att köra Grit cardio. Varför vet jag inte riktigt men kan ju bero på att jag tycker att det passet bara är såååå jobbigt. Men idag va det då dax att bita i det sura äpplet ( och jag man lova det va jäkligt surt ). Jag va helt död när klockan ringde ( det här med semester kan inte bara vara nyttigt ). Men jag tog mig upp och ut. 07:00 drog passet igång på sats spårvagnshallarna. 07:02 höll jag på att dö min första död och jag va på väg att kasta in handduken och lite diskret krypa ut ur salen och hem och lägga mig under den sten som jag kom upp ifrån. Men så tyvärr så stod jag på andra sidan av salen som dörren va på. 

Det va bara att uthärda. Min puls den skenade, svetten forsade, mjölksyran skrek och mina muskler kändes som obefintliga. När passen va över så va jag bara såååå lättad. Det va lite som äntligen. Efter passet så gjorde jag en del dynamiska stretch övningar. Jag måste lägga lite mer fokus på det. Fan jag är ju stel som en planka. Och inte smal som en utom stel som en. Och efter det fick jag för mig att jag skulle ta och prova på en ny sak. Nämligen att gå Monkey bar. För den som inte vet vad det är. Så är det som en stege som är upphissad i taket så man får hitta nått högt och ställa i början av stegen. Sen går man helt enkelt armgång över till andra sidan. Det va tungt, det gick inte fort men jag kom över hela vägen till andra sidan och det va jag jäkligt nöjd med. 

Sen blev det att åka till jobbet och kriga. Men idag kom min kära mor in på besök. Alltid lika trevligt när gamla kollegor kommer in och det är såklart allting trevligt och träffa min kära mamma =). Sen har det oxå vart ett jäkla väder. Fy fan alltså vad det orkade och regnade. Det bara öste ner och blev snabbt stora pölar överallt. 

Men nu blir det sängen för att orka upp i morgon. 

Kommentarer
Postat av: ml

Åh, de var så jättekul att träffa er. Frida verkar vara en jätte härlig tjej.

2014-07-31 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0