Mat, varmt och en massa mys

Idag så började jag min dag sådär okristligt tidigt. Kl ringde 05:15. Ja jag vet jag är galen. Jag började i alla fall min dag på sats zenit med att köra ett transformers pass. Det va både roligt, jobbigt och utmanande. Men jag kände mig både stark och pigg kroppen. Efter detta pass så åkte jag hem och bytte direkt om till springkläder. Lika bra att ge sig ut innan det blir allt för varmt och sen så skulle jag ju möta upp min familj oxå. 

Men ja det va grymt varmt och jobbigt att springa även om jag va ute vid nio och att jag sprang i skogen. Men jag tror att skogen va helt okej för sen när jag kom ut ur skogen och sprang på grusvägen och sen ut på asfaltsvägen där solen gassade. Ja då va det bara på ren jävla vilja som jag tog mig runt. Det blev att springa 10km och det fick räcka så. 

Sen gjorde jag mig i ordning. Hällde i mig typ 2 skurhinkar vatten och åt frukost. Sen åkte jag in till stan för att möta upp mamma på Skanstull. Sen möte vi upp Lena vid gallerian innan vi gick ner till skepskajen. Vi skulle nämligen ut och åka båt. Vi hade bokat middag på vaxholmsbåten. Vi alla tog en lamm tallrik med grönsaksnudlar och nån sås till. Det va verkligen sådär super duper gott. Till det åt jag grönsaker dom andra åt potatis men jag är ju inte så förtjust i det. Till maten drack jag ett glas rosevin. Men det va verkligen jätte trevligt. Vi ses ju så sällan men när vi gör det så är det alltid trevligt. Men oj det har verkligen vart varmt idag. Jag har typ smält bort. 

Glass i solen =)



Varmt va det att springa idag 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0