Picknick

Idag så började jag min morgon på gymmet. Och jag va där innan min kropp hade vaknat. Den vaknade upp med en chock när det va dax för 2 min burpees. Jag hade anmält mig på ett transformers pass som va precis lika jobbigt som det va roligt. Sen efter det passet så åkte jag hem. Där blev det äta en enklare frukost oxh sen bytte jag om till springkläder. Sen va det bara att ge sig ut i skogen. Jag sprang ca 11 km. Det gjorde jag igenom att springa samma runda två gånger. Första rundan kändes bra men varm. Andra rundan samma slinga som nummer ett kändes som en återupprepning av varv nummer två. Fast mycket varmare och det va jobbigt både psykiskt och fysiskt. Det satt väldigt mycket i huvudet under varv nummer två. Jag vill inte säga att det va en plåga men det va jäkligt tungt. Benen kändes trötta och jag ville helst bara lägga mig ner på marken och dööö. Men det kunde jag ju inte bara göra. Nej det va bara att kriga på. En maratonlöpare slutar inte att springa 100 meter innan mål ;). 

Sen blev det att äta lunch och att göra mig i ordning och sen drog jag ner till Rudan. Eller jag cyklade ner till Rudan. Åååå vad jag älskar att kunna skriva att jag cyklade ner. Jag har verkligen saknat att ha en cykel dom här åren som jag inte har haft nån. Eller jag har haft en men den va bara såååå dålig ( enligt min smak ). Men nu har jag en cykel och jag är bara såååå nöjd. Där satte jag mig på en klippa i skuggan såklart ;). Och lyssnade på min ljudbok. Efter en stund så kom en kompis som jag skulle möta upp där för att ha picknick. Vi picknickar jag hade med mig jordgubbar, hallon och mango mums. Till det hade jag kokosvatten att dricka. Det va bara såå mysigt. Vädret va kanon, bra och trevligt sällskap och så kollade jag i alla fall på vatten. Vi va där ett bra tag innan jag cyklade hem. 

Nu blir det inte så mycket mer än att bara ta det lugnt i soffan. 

Nej men jag tyckte att blått va en mycket trevlig färg idag när jag skulle ut och springa. 

En svettig Carlsson efter 11 km löpning


Mums







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0