Promenix

Nu har jag vart ute på min promenix och det va ju bara sååå härligt. Vädret va helt underbart. Lagom varmt och inte för varmt. Nej helt enkelt perfekt. Jag blev nästan lite sugen på att börja springa där ett tag. Men så kom jag att jag skulle ha en vilodag från löpningen. Så jag fortsatte helt enkelt att gå. Jag gick den promenaden som jag brukat springa i skogen och så en liten bit till. Så jag va ute i 1.40. Det va så skönt. 

Men nu väntar jag på att maten ska bli klar. Idag serveras det ugnsbakad lax med sallad som består ut av tomat, paprika, gurka, halloumi, avokado, morötter och rödbetor. Rödbetor är förövrigt min nya favorit rotfrukt nu förtiden. Jag älskar den och kan ha den i allt och till allt. Sen har jag även stekt på några sparrisar som jag ska ha till. Mums. 

Just sen tänkte jag även tilllägga det som jag kom på att jag glömde skriva på mitt förra inlägg om mina två prformance pass som jag gick på tidigare. Det som är bra med dom det är att man inte är så många och man får värkligen sån god hjälp på dom passen. Idag hade vi en kille som va helt grym. Han va på och petade, rättade till, gav tips och råd och exakt allt och han såg verkligen allt oxå. Han berömde när det såg bra ut och korrigerade när det behövdes samtidigt som han sprang runt och puschade och skrek ut att kom igen nu då. Nej han va verkligen grym. I marklyften så föll jag in lite med knät när jag blev trött och tappade balansen och jag kände det själv oxå. Direkt va han där och gav tips på hur jag skulle göra och tänka. Så grym. Sen fick jag även beröm för mina push ups så det va lite extra kul. För jag kände att dom nästan satt idag. Men sen hade vi oxå en platta under som hjälp så kan va därför. 

Haha han avslutade oxå den sista minuten i den sista övningen att hoppa upp på ketterbells stället och ställa sig som Herren på täppan och puscha och skrika att kom igen nu då det är bara 1 min kvar. Och vid 30 sek kvar så skrek han ännu mer där uppe på ketterbells stället. Sen hoppade han ner och gick runt och puschade oss in i det sista tills sista sekunden hade slagit. Ett sjukt bra pass med en grymt bra instruktör =). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0