Utgång

Ojojoj jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men ja jag börjar väl från början. Jag började min lördags morgon på gymmet som vanligt ;). Det blev att köra ett Cross training pass och efter det så körde jag ett supet sett med två olika övningar och växlade mellan dom två min så liten vila som möjligt mellan. Det va från en övning direkt till nästa och sen tillbaka igen. Det jag gjorde va pull ups och utfall med ketterbells. Pull ups 5 st sen 10 utfall per ben X 5. Det kändes rejält i pull upsen men det är samtidigt så kul det känns som att dom blir bättre och striktare och att jag får bättre och bättre kontakt med musklerna. Sen körde jag ett speed 'n' Sports pass innan jag va klar med dagens träning =). 

Sen blev det att gå hem och göra sig i ordning för utgång. Det va bara att sätta lite fart och försöka och piffa till sig lite. Sen mötte jag ull Helena på gullmars och vi åkte hem till Sofia. Ååå hon är så huslig ut av sig. Hon hade gjort pizza till middag och det va bara såååå jäkla gott. Jag kunde riktigt höra hallelulia kören inom mig skrika av glädje. Haha men bäst att inte göra det till en vana ;). Men det va riktigt riktigt gott. Till det drack vi cava. Sen hade Helena med sig kanelbullar som vi åt till efterrätt. Mums. Sen drack vi lite allt möjligt. Haha det blev en salig blandning av cava, gott vin, goda drinkar och Baileys. 

Sen drog vi in till stan och till obar. Sen vidare till scandic malm och sen avslutade vi hela kvällen på kvarnen. Haha en helkväll helg enkelt. Ja och sen träffade vi några kompisar som vi avslutade och drog hem till innan vi drog hem. Haha. Men oj så kul vi hade det. Det va mycket skratt, prat, glädje och djupa diskutioner. Men verkligen en lyckad helkväll med mina bästa brudar. 

Ja och om jag säger som så att jag kom hem och gick och la mig 06:00. Jag va helt död och somnade direkt. Vaknade sen upp 08:30 och min första tanke va mej jag måste försöka och somna om igen. Lyckades och vaknar sen upp 09:00. Och nej nu va det omöjligt att somna om. Tack 3 timmars sömn va allt som blev idag. Men det är så det är när man är uppe alldeles för sent och är ute och ränner. Sen kan ju inte jag sova länge även om jag kommer hem sent utom jag vaknat och sen är det helt omöjligt att somna om. Så det va bara att stiga upp. 

Äta frukost och sen gick jag ute och gick en lång promenad på ca 2 timmar. Det va bara så skönt att få komma ut och få lite friskluft. Jag kände mig nästan som en ny människa när jag kom hem. Dock en ganska så trött människa. Så efter lunchen så la jag mig i soffan och skulle kolla lite på tv innan jag skulle dra ner till gymmet. Men jag somnade och sov i typ en timme innan jag vaknade av mobilens alarm som ringde. Tur att jag hade ställt det. Men oj nu va jag bara sååå otaggad på att åka ner till sats och köra ett bodypump pass. Att jag innan tyckte att det skulle va en god ide kändes nu som en otroligt jobbig och dålig ide. Men så tänkte jag på det att man ångrar nästan aldrig ett träningspass när det är över. Och med dom tankarna i huvudet så cyklade jag ner till sats och körde ett bodypump pass. Och oj så bra det kändes. Jag fick sån energi när passet körde igång att jag ökade på vikterna både på triceps och på axellåten. Svetten forsade och mjölksyran skrek i musklerna och det va bara såå härligt. När passet va över så kände jag mig bara så nöjd med mig själv och över min prestation. 

Men oj vilken träningsvärk jag har i armarna och i ryggen efter gårdagens pull ups. Helt sjukt vad det tar bra. 
Men nu efter maten så blir det inte så mycket mer än att bara inta soffläget, kolla lite på tv och jag lär ju garanterat somna en stund innan jag flyttar över till sängen. 

Min outfit





Pizzan som Sofia bjöd på
Haha ja det blev lite av varje
Gott vin och en mycket god drink
Kanelbullar 
Bästa brudarna
En glad Carlsson 
Haha Sofias glas gick sönder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0