Drinkkväll

I lördags så började jag min morgon med att ge mig ut och springa en runda på ca 10 km. Det va ett sånt bra väder och det va bara så härligt att få komma ut direkt på morgonen och få sträcka ut på benen. Sen blev det att äta frukost och att sen dra till jobbet och krigade. Det va ganska så lugnt. Men vi sålde bra och hade en bra kassa så det va super kul =). Det va jag Sofie och Helena och jobbade idag. Och även om vi sågs igår så va det jätte kul att se dom idag. Jag hade även med mig två hela kassar med gamla glasögon till Helena som min mamma hade tagit med sig från hennes jobb. 

Det va lite små tungt och ta dom på bussen. Eller okej det va jätte tungt att bära på dom. Men nu så har hon fått dom och hon blev såklart jätte glad. Sen vid 17:00 så va det hemgång. Det va skönt att få åka hem. Men när jag kom hem va det bara att äta middag och sen ladda om för att gå ner till Elin. Det va dax för en drinkkväll. Det va som vanligt otroligt trevligt och fint fixat. Hon är så duktig så Elin. Dom drinkar som vi drack kommer jag inte riktigt igår vad dom hete med den första va god den va frisk och fräsch. Det va tequila, Cointreaun och lime. Andra tror jag hette enok. Den va godare än den såg ut. Det va oxå tequila i den och sen is, vinbär och tonic vatten. Den föll inte riktig mig i smaken utom va lite för torr och sträv. Tredje va en kaffe drink med kaffe, Cointreaun och grädde. Ååååå den va bara såååå god. Den va helt klart bäst. Sista drinken va en drink med citronblad i och sen tequila och lime tror jag. Den va god och sommar fräsch. Sen blev det såklart en hel den prat och skratt innan jag rullade hem vid strax innan halv ett. Jag gick och la mig vid ett och somnade på en gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0