Inte lätt

Det är inte alltid så lätt att vara instruktör ( kan jag tänka mig i alla fall ). För är det inte det ena så är det de andra. Idag va det hedsetets tur att krångla. Ibland blev det sån runda gång att det lät som att det va en båt som tutade i salen. Dom första gångerna så hoppade jag högt sen så va det som att jag vande mig. Sen blev det bara värre och värre så då fick det där hedsetet fara åt fanders och så fick instruktören som för övrigt va världens starkaste Elin använda sin starka röst i stället. Frustrerande för instruktören men om det är en tröst så va passet i alla fall lika jobbigt som det brukar vara och mina muskler skrek i alla fall. 

Vad har jag mer gjort idag. Jo åååå jag har bjudit mina kära älskade kollegor på mina raw food lakritsfudge som jag gjorde igår. Jag har gjort dom en gång innan och jag kan ju säga som så att jag älskar dom. Anledningen till att mina kära kollegor inte fick smaka på dom första gången som jag gjorde dom beror på att jag åt upp alla själv ;). 

Men idag så hade jag bakat för att jag skulle ha med mig dom. Och alla tyckte att dom va jätte goda. Det åts för glatta livet. Vilket glädjer mig nått enormt. Med tanke på att min familj snarare springer iväg från mig och mina burkar med egen hemgjorda godsaker med en massa dadlar i än springer till dom för att äta upp dom. Så fort jag nämner ordet dadlar rynkar alla på näsan och vill helst inte smaka. Men alla smakade och alla tyckte att dom va jätte goda =). Recept och bilder kommer upp sen =). det blev ganska så många så det räckte till i morgon oxå mums. 

Men nu sova. Ha det såå bäst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0