Känslan

Känslan av att springa i sin löpargruppen och va ensam chockrosa klädd tjej bland alla svartklädda testosteron springande killar som typ käkar maskinbacken till frukost. Ja ni vet den känslan. Den hade jag idag när jag va ute och sprang med sats och Urban Tribes gänget. Jag va verkligen den enda tjejen i dag i 4:30 tempo gänget. Men jag krigade på och hängde med bra. Jag va inte först om jag säger som så men jag va inte sist eller. Utom jag höll mig stadigt nånstans i mitten. Men det va bra jobbigt det ska erkännas fy fan. Värst är den intervallen då vi ska springa i 4 min i 4:30 tempo. Men detta samtidigt väldigt kul oxå =). 

Men nu är jag bra trött. Ska ta och sova så att man orkar upp i morgon. 

Men ha det såå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0