Nedräkning

Nu är det verkligen nedräkning som pågår till semestern. Det känns helt galet. Både att det snart äntligen är dax för semester och för att jag ska ha hela 4 veckor. Det har aldrig hänt förut. Känns helt galet. Jag har alltid bara tagit 3 veckor. Men nu ska jag för första gången ha 4 hela långa veckor på raken. Hur ska jag överleva. Haha jag kanske trivs så bra med att va ledig att jag inte kommer tillbaka ;). Men samtidigt så känner jag att jag behöver ha semester. I alla fall så som jag kände mig i måndags. Fy fan. Det va inte kul. Då kände jag verkligen att nu just nu behöver jag ha semester. 

Men det kommer ju att bli så skönt att få va ledig och att bara får vara. Sova ut lite och känna sig som människa igen. 

Men ja jag började min morgon som vanligt med lite husmorsträning direkt på morgonkvisten. 07:00 började mitt Grit cardio pass. Jag känner redan nu hur jag har träningsvärk i rumpan. Och nej den kommer inte att bli bättre snarare värre under natten. Sen har jag även vart ute och sprungit med sats och Urban Tribes gänget. Lika roligt som alltid. Jag tog min vanliga grupp nr:2 som springer i tempo 4:30 på intervallerna. Det va jobbigt roligt och jäkligt utmanande. Dom sista intervallerna som är på 90 sek och 2 min är värst. Där håller jag fan på att dö. Men det va bara att kriga på. Jag hände ändå med bra och kände att jag låg i alla fall inte sist. Det är ju det viktigaste ;). 

Men oj nu är jag jäkligt trött så måste ta och sova lite
Men ha det sååå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0