Shoppat

Usch nu har mina klåfingriga fingrar gått lös på sportamores hemsida och klickat hem på tok alldeles för mycket varor för en alldeles för hisnanande hög summa. Försöker desperat att intala mig själv att jag är värd alla dessa saker. Men det går sådär. Med det va inte bara träningskläder utom även lite vanliga kläder oxå ;). Men okej en del träningskläder oxå. Bland annat ett har shorts. Frågan är hur många gånger jag kommer att använda dom. Jag som aldrig använder shorts. För att jag ett har ett väldrigt fult knä. Och för att två jag tycker att mina lår är alldeles för feta och på tok för vita för att visas upp och fräschas i ett par shorts. Men samtidigt så ser jag ju folk runt omkring mig hela tiden som bär shorts och som dessutom verkar att trivas i det. Folk som till och med har lika dana lår som jag. Men dock ej ett lika fult knä som jag har. 

Men jag tänkte att nånstans så måste jag ju börja. Och dessa är ett bra lite mer sportiga shorts som ej sitter som ett korvskinn utom lite sådär härligt fluffigt och löst. Ja i alla fall på modellen men det åter ju står alltid att se hur dom sen sitter på mig med mina lår. Sitter som fluffigt och löst eller som ett korvskinn. 

Man vad har jag mer gjort idag än att låta mina fingrar gå lös på både det ena och det andra. Jo jag har ju klart tränat oxå. För omväxlingen skull. Hehe. Men jag körde ett transformers pass idag och jag gillar det passet. Det är verkligen super kul. Så bokade in mig på det om två veckor igen. Men bokade dock in mig lite för sent för jag hamnade på kölistan. Jaha det är bara att hoppas och be till Gud att folk tar och bokar av sig. 

Men nu ska jag ta och sova så att jag orkar upp i morgon. Men ha det sååå bäst. Åååå jag ska få sova i morgon. Det är midsommar och ingen alldeles på tok för tidig morgon träning för min del. Utom en mer human träningstid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0