Afterwork

Igår så började jag morgonen med att köra ett Grit strength pass på sats Odenplan. Det gick bra men det va så sjukt jobbigt. Och det är alltid som att det är extra jobbigt på morgonen. Men när passet va klart så blev det att åka till jobbet och kriga. Jag jobbade till 19:00 så missade inte en enda timme. 

Efter jobbet hade jag Helena och Sofia bestämmt att vi skulle ses på en afterwork och ta ett glas vitt eller två ;). Jag och Sofia åkte tillsammans och mötte upp Helena på Bauer. Jag och Sofia tog ett glas rosevin och Helena ett glas vitt. Det va så kul att träffa Helena och att gå ut och prata med Sofia inte bara på jobbet. Haha ja tror att vi hade roligast på hela stället. Eller vi skrattade i alla fall högst av alla på det där stället. Men kul hade vi i alla fall. Det blev en lagom kortis AW. Det blev två glas rosevin för mig och ett glas vatten innan vi drog hem. Jag va hemma vid 00:10. Och då va jag trött. Då blev det av med sminket borsta tänderna och sen direkt i säng. Jag somnade i fallet på väg ner till kudden. 

I morse blev det att ta sovmorgon och sov till 07:30. Jag ska nämligen oxå jobba idag. Men efter jobbet blir det att springa en runda och sen äta nått gott till en bra film hade jag tänkt. Eller om man ska kolla på finalen av melodifestivalen. Har inte riktigt bestämmt mig än. 

Men snart ska jag ta och åka till jobbet. 

Men ha det sååå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0