fredags Grit

Grit is the shit. jag tror att om jag skulle beskriva ordet HatKärlek med ett pass så skulle det va alla typ av Grit och HIIT pass. för det är värkligen HatKärlek från början till slut. jag älskar det samtiddigt som det är så fruktansvärt jävla gris jobbigt. musklerna skriker, pulsen skenar, svetten sprutar och det bara så härligt på samma gång. jag började ju såklart med denna kombination i morse när jag 07:00 körde ett Grit Strength pass på sats odenplan för den sjukt duktiga och starka miriam. hon är en så jäkla grym tjej och en sån bra ledare. hon lyckas med kombinationen av go hard or go home samtidigt som det är att känna efter själv vad kroppen säger, hur dax formen är och att man ska lyssna på sig egen kropp. nej hon är bara så grym.
 
efter mitt mördar pass blev det att hoppa in i duschen och åka snabbast möjliga till jobbet och äta frukost. det är så gott att äta frukost när man är sådär jätte hungrig efter att ha kört ett bra och jobbigt pass. 
 
sen har jag jobbat och slitit resten ut av dagen. det va ganska så mycket och göra så det va kul. dagen gick jätte fort och det är såå mycket roligare. det märks att solen har kommit till tyresö för nu börjar vi och sälja solisar och framför allt ray ban. jag får dagligen gå och kolla vad vi behöver betsälla hem. vad vi har mycket va och vad som helt plötsligt har tagit slut. ett evighets arbete under våren och sommaren. 
 
men nu är jag hemma ska äta middag, kolla på tv, chilla i soffan och sen sova.
 
i morgon blir det träning och sen ska jag på middag så det ska bli mycket trevligt =)
 
men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0