God morgon måndag

Jaha ja då har vi då måndag. Bara ordet måndag för en att vilja dra något gammalt över sig och nara stanna där under hela dagen tills måndag har gått och blivit tisdag. Jag vaknade i morse och skulle kliva upp ur sängen. Det gick som en stöt igenom hela kroppen. Som om nån under natten har slagit mig med en hammare under hela natten. Det va smärtat ut av träningsvärk. Och den sitter inte bara i en muskel. Utom i typ alla. Från tårna och upp till hårfästet. 

Sammanfattning: den nya Grit releasen är inte att leka med. Herregud ska det kännas såhär efter varje Grit pass så kommer jag att dö träningsvärks döden ;). Kan ju bero på kombinationen av runner strength, Grit Strength och speed 'n' sporten som har gett denna träningsvärk. Och att på speed 'n' sporten så drog han ihop stegarna så att det blev en jätte lång. Vilket gjorde att hela passet blev minst dubbelt så jobbig. Sen låg jag ju först oxå vilket gjorde att jag stressade på mig själv och mina fötter lite extra mycket. För jag ville ju inte att dom bakom skulle kunna komma ikapp och om. 

Men det är typ i dom här musklerna som jag har träningsvärk i. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0