God morgon

Frukosten är intagen och pulsbandet är på. Jag är helt enkelt redo för att börja morgonen med att dra ner till sats för att börja dagen med lite härlig träning =). Träningen består idag av ett Cross training pass. Sen ett sats core och sats energi. Sen blir det hemgång. En sväng in på Ica och sen äta lunch. För att sen göra mig i ordning för party i kväll. Klänningen är vald och framtagen. Skorna är utvalda och håret har jag bestämma hur jag ska ha det jag ska bara få till allt och sen är jag redo. Woop woop. Det kommer att bli såååå kul. Jag är bara såå taggad=). 

Men vad va det för väder vi vaknade till idag. Det va som en stor fet jävla käftsmäll. Man går från vårkänslor i hela kroppen, solglasögon och tyskor. Till mössa, halsduk och den där dyra tjocktröja på under vinterjacka.  Nej usch fy och blä. Det är vad man känner just nu. Men det håller nog förhoppningsvis inte i sig så länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0