Kul

Jag brukar inte allt för ofta gå in på statistiken för att kolla hur många det igentligen är som löser min blogg. Och jag blir så glad att det är fler än vad jag tror =). Det glädjer mig att det i alla fall är nån som läser det jag skriver. Min blogg handlar ju ganska så mycket om träning just nu och om god mat som jag äter mellan träningspassen. Men det är ju för det är det jag gör just nu. Och min blogg handlar ju om mitt liv och om vad jag gör i mitt liv =). 

Och ja jag fortsätter ju att träna som en vilde och äta den maten som jag vill och som jag tucker är god. Idag blev det att ta en god sovmorgon. Det vill säga att jag inte tvingade mig upp 05:15. Utom klockan ringde 07:30. Skönt. Min kropp tackade mig för denna sovmorgon. Blev sen att åka till jobbet och kriga. Det va en blandad stid av kunder som kom in. En del helt underbara och en del konstiga. Med konstiga underliga frågor ;). En helt vanlig dag på mitt jobb helt enkelt. Sofia äter kakor och jag äter kvarg. 

Efter jobbet blev det att åka till sats Medis. Jag började med att springa en 10 min för att sen kära ett bodypump pass för bästa Jennifer. Det blev ett bra och tungt pass. Mjölksyran sprutade och svetten rann. Det va med en härlig känsla i kroppen som jag tog mig hem på skakiga ben. 

Nu har jag ätit mig chia gröt med hallon och en massa olika nötter. Mums. Till det blir det att dricka en massa vatten. 

I morgon blir det en afterwork tillsammans med Helena och Sofia. Ska bli sååå kul. Men det blir nog ändå ganska så lugnt. För jag ska upp och jobba på lördag. 

Men nu blir det att packa om träningsväskan och sen sova. 
Men ha det sååå bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0